mryga lampka od świec żarowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bogusg
    Rider
    • 2007
    • 355

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    Nad pedalem hamulca jest tylko jeden, obok nad sprzeglem jest drugi.
    Mrozol jest o tym kilka postów wyżej
    Teraz xenony by krzynol

    Komentarz

    • MROZOL
      Drive
      • 2007
      • 79

      #27
      Tak tak wiem
      Jakaś ślepota mnie ogarnęła. Dzięks

      Komentarz

      • dioralop
        Classic
        S_OCP Member
        • 2006
        • 34

        #28
        Witajcie. Tak sie sklada, ze pracuje w tej branzy - produkcja przelacznikow do samochodow. Ja takze w mojej OI wymienialem przelacznik hamulca na nowy. Efekt był taki, że migała mi na desce kontrolka świec żarowych. Oczywiscie mozna ten przełacznik rozebrac, przeczyscic papierem sciernym lub wydluzyc sprezyne ale to tylko poprawi sytuacje na jakis czas. Pamietajcie, ze to jest element bezpieczenstwa, na ktory zwraca sie w produkcji szczegolna uwage. Jezeli juz decydujecie sie na naprawe takiego przelacznika to najlepiej po oczyszczeniu stykow pokryc je cienka warstwa smaru przewodzacego. Uniknie sie w ten sposob efektu ponownej korozji stykow i przelacznik powinien dzialac przez dluzszy czas.
        Mimo to zalecam zakup nowego przelacznika tym bardziej, ze 30zł nie jest wygórowaną kwotą za bezpeiczeństwo.

        Pozdrawiam,
        Dioralop

        Komentarz

        • MROZOL
          Drive
          • 2007
          • 79

          #29
          Dokładnie
          Jestem tego samego zdania. Kupiłem już taki przełącznik i lampka zgasła faltycznie kosztuje to 30zł, a kwestia bezpieczeństwa jest bezcenna w tym przypadku wg mnie wszelkie półśrodki odpadają.

          Sprawa rozwiązana Dzięki wszystkim serdeczne

          Pozdrawiam Mrozol

          Komentarz

          • gruto
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1267
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #30
            Re: mryga lampka od świec żarowych

            Zamieszczone przez luki b
            mam problem miga lampka od świec żarowych
            podobno to chamulce ale wszystko się świeci gra muzyka
            w czym problem ?????
            czujnik stopu stary ! na bank!

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Tylko radzę wszystkim szukać zaufanych mechaników którzy Wam to zrobią bo ASO zdarło ze mnie koło 250 zł z f-vat :evil:
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • arci9
                RS
                • 2004
                • 2007

                #32
                Zamieszczone przez Ziomal
                Tylko radzę wszystkim szukać zaufanych mechaników którzy Wam to zrobią bo ASO zdarło ze mnie koło 250 zł z f-vat
                To faktycznie kosmos, ja na gwałt szukając a ASO w wawce zapłaciłem coś ok. 110zł 8)

                Komentarz

                • MROZOL
                  Drive
                  • 2007
                  • 79

                  #33
                  Witam.

                  Wyłącznik świateł zrobiony, świeczki żarowe zgasły. Koszt 45zł (własna robota, 10 minut)
                  W związku z tym mam pytanie czy muszę jechać teraz do doktora VAGa, żeby wykasować błędy bo podejrzewam, że mogłem czegoś nałapać czy ewentualnie wykasują sie same????

                  Dzięki
                  Pozdrawiam Mrozol

                  Komentarz

                  • Adamu
                    L&K
                    • 2006
                    • 1384

                    #34
                    właśnie, czy odłączenie aku na kilka minut kasuje błędy?

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #35
                      Adamu, nie kasuje błędów odłączenie aku

                      Komentarz

                      • MROZOL
                        Drive
                        • 2007
                        • 79

                        #36
                        czyli jechać najlepiej na vaga i sprawdzić i ewentualnie wykasować????

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #37
                          MROZOL, można podjechać na spota ale błędami bym sie nie przejmował dopóki nic sie nie dzieje

                          Komentarz

                          • Adamu
                            L&K
                            • 2006
                            • 1384

                            #38
                            MROZOL, na spota zawitaj lokalnego!

                            Komentarz

                            • wocek
                              Rider
                              • 2006
                              • 342
                              • Audi

                              #39
                              Witam szanownych userów.
                              Od kilku dni i moja niunia zachorowała na opisasaną wcześniej chorobę, zgodnie z Waszymi sugestiami wykręciłem czujnik, jednak po lekkiej rehabilitacji feler nie dał się usunąć i musiałem kupić nowy ok 30zł. I tutaj pojawił się mały problem czujniki te występują w czterech wersiach różnia się nieco wyglądem i ceną , wprawdzie mają ten sam numer katalogowy, ale do naszy czeszek występują z koncową litrą A , pozostałe B C D są nie rozbieralne a jednak drozsze. Gdyby komuś w przyszłości niunia zachorowała na to samo warto przy zakupie nowego podać ten symbol 1 J 0 945 511 A.
                              Dzieki za pomoc
                              wocek

                              Komentarz

                              • bogusg
                                Rider
                                • 2007
                                • 355

                                #40
                                Ja do swojej Skody zamontowałem czujnik kupiony w ASO VW, różnił się tylko tym że ten uszkodzony, który siedział w samochodzie miał wyciąganą- regulowaną długość łącznika stykającego się z pedałem h-ca, a kupiony tej regulacji nie miał. Jednak po zamontowaniu jeżdżę już m-c i nie stwierdziłem żadnych usterek :lol:
                                Kosztował 29 PLN
                                Teraz xenony by krzynol

                                Komentarz

                                • qbx26
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 22

                                  #41
                                  Ja kupiłem nowy w sklepie. Zamontowałem i nadal się świeciły stopy i świece żarowe.
                                  Co to może kurcze być.......

                                  Komentarz

                                  • bogusg
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 355

                                    #42
                                    Zamieszczone przez qbx26
                                    Ja kupiłem nowy w sklepie. Zamontowałem i nadal się świeciły stopy i świece żarowe.
                                    Co to może kurcze być.......
                                    Musisz niestety podjechać do kogoś kto ma Vaga bo na ogół przyczyną świecenie tej kontrolki jest stycznik od swiateł stop, ale poza tym mogą to być kończące żywot świece żarowe lub kończaca się pompa wtryskowa, a właściwie czujnik temp. paliwa w niej.
                                    Tak że leczy Cię tylko spotkanie z doktorem Vagiem, bo inaczej metodą prób i błędów to i pół samochodu można wymienić. Choć jeśli piszesz że stopy dalej świecą to może źle wyregulowana jest długość łącznika w styczniku od stopu albo masz w tym obwodzie jakieś zwarcie. Jednak proponuje udać się do kogoś z Vagiem na ustalenie usterki.
                                    Teraz xenony by krzynol

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratoRS
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #43
                                      bogusg, A swiece zarowe na jakiej zasadzie, ze niby co on sobie opornosci policzy - pierwsze slysze :idea: Jak sa 4 padniete to zaden czujnik w tym aucie tego nie sprawdzi, za glupie to jest niestety
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • qbx26
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 22

                                        #44
                                        Chłopaki to czujnik, byłem na Vagu dzisiaj.
                                        Dzięki za pomoc

                                        Komentarz

                                        • Bojan
                                          Drive
                                          • 2007
                                          • 79

                                          #45
                                          mam problem z przełącznikiem wycieraczek, nie mogę wyłączyć całkowicie na pozycję 0 mam czasowe reszta jest ok, jadąc w deszczu jest OK jednak kiedy nie pada wyciągam przekażnik znajdujący się koło bezpieczników, kiedyś wyciągnąłem przekażnik podczas jazdy po kilku sekundach zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, stopy były ok, mrugała przez ok 3 dni potem sama zgasła i jest ok, jednak teraz nie kombinuje już nic podczas jazdy, i co to może być ??? :shock:




                                          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

                                          Komentarz

                                          • rafalus
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1140
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #46
                                            ja zakladalem czujnik , jest teraz jakis inny,
                                            skasowalem blendy, Uwaga;mozna popsuc przy montazu,
                                            nowy cSIMC od Aliego
                                            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                            półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                            Komentarz

                                            • sławek_w
                                              Drive
                                              • 2007
                                              • 41

                                              #47
                                              Witam wszystkich.
                                              Mnie zaświeciła się lampka świec stojąc z przyczepą kempingową w gigantycznym korku na przejściu granicznym między Chorwacją i Słowenią wracając z urlopu do Polski. Nic to myślę sobie nawet zimny ale nowy silnik (11 000 km) zapali i bez świec. Dopiero w Polsce w serwisie dowiedziałem się, że brak stopu (po drodze sprawdzałem światła lecz stopu niestety nie). Aż mi skóra ścierpła jaki mandat mogłem zapłacić w Cechach - nie wspominając o Słowenii, Austrii i Słowacji. W lakonicznej instrukcji obsługi niestety nic nie wspomniano o możliwości wystąpienia innej usterki wyświetlanej za pomocą kontrolki świec żarowych. Swoją drogą żenująca jest jakość tego właśnie czujnika skoro po półrocznym użytkowaniu padł. Wypada tylko mieć nadzieję, że to jedyny tego problem (o innych na razie nie doczytałem na forum).
                                              Pozdrawiam.

                                              Komentarz

                                              • ediver
                                                Classic
                                                • 2006
                                                • 12

                                                #48
                                                Dodatkowe obciężenie żarówkami z przyczepy + opór na złączu przyczepa-samochód i pewnie wywaliło ci bezpiecznik 13 (10A)

                                                Komentarz

                                                • sławek_w
                                                  Drive
                                                  • 2007
                                                  • 41

                                                  #49
                                                  Nie, bezpiecznik sprawdzałem a w warsztacie wymienili automat pod pedałem.

                                                  Komentarz

                                                  • Gajowy
                                                    Drive
                                                    • 2006
                                                    • 60

                                                    #50
                                                    Mnie też to dopadło. Wróciłem z Zakopanego pojechałem na miasto i :evil: zong, mruga co to może być? wróciłem do domu poszukałem w szukajce i jest! :lol:
                                                    Szybko pojechałem do najbliższego sklepu SKODY 30 zł zapłaciłem za nowy włącznik świateł stop, założyłem i działa.
                                                    Stary rozebrałem, trzeba trochę pokombinować, i po regeneracji będzie jeździł jako zapasowy w bagażniku.

                                                    Demontaż starego włącznika:

                                                    Trzeba go szukać nad pedałem hamulca, wcześniej trzeba zdemontować osłonę nad pedałami pod deską rozdzielczą:

                                                    1) zapamiętać jakie położenie jest prawidłowe dla zainstalowanego włącznika- gniazdo elektryczne na górze
                                                    2) możemy wcisnąć pedał hamulca, łapiemy za korpus włącznika, przekręcamy go w lewo o 45 stopni z godz 12.00 na godz 3.00 i po zabiegu
                                                    3) odpinamy wiązkę elektryczną

                                                    Montaż przeprowadzamy w odwrotnej kolejności tylko BEZ WCISKANIA PEDAŁU HAMULCA, jest to ważne ponieważ włącznik jest tak zbudowany że posiada regulacje wysunięcia trzpienia wewnątrz obudowy, i przy nieodpowiednim montażu można podobno uszkodzić jego styki.

                                                    POWODZENIA DLA WSZYSTKICH MAJSTERKOWICZÓW
                                                    GAJOWY

                                                    OCTAVIA KOMBI 1,9 TDI AHF 110 PS MR 2001

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...